Trendy w hotelarstwie: goście chcą spersonalizowanych wrażeń oraz instagramowych momentów

18 lipca 2024 , Tagi: branża hotelarska

Właściciele hoteli stale poszukują sposobów na poprawę obsługi gości, by sprostać ich rosnącym wymaganiom. Jak pokazuje raport Adyen Hospitality, 62 proc. hoteli zauważyło wzrost współczynników konwersji dzięki personalizacji. Goście oczekują indywidualnego podejścia, pamiętania ich preferencji i oferowania spersonalizowanych doświadczeń, takich jak kosze powitalne czy podwyższenie standardu zakwaterowania. Ważne dla nich są też te chwile, które mogą uwiecznić w mediach społecznościowych.

 

Więcej na; https://www.waszaturystyka.pl/trendy-w-hotelarstwie-goscie-chca-spersonalizowanych-wrazen-oraz-instagramowych-momentow/

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej