Taksa za showrooming?

19 maja 2014 , Tagi: turystyka

W Niemczech, podobnie jak w Polsce, gorący jest temat pobierania opłat przez biura podróży za poradę w sprawie wyboru najkorzystniejszej oferty. Klienci korzystają ze wskazówek organizatora, ale wcale chętnie nie rezerwują za jego pośrednictwem wakacji. Czy powinno się pobierać opłaty za wskazanie najciekawszej oferty? Opinie na ten temat są podzielone.

Branżowe czasopismo „Travel One” przeprowadziło ankietę wśród swoich czytelników, której celem było uzyskanie odpowiedzi na pytanie, czy biura podróży powinny pobierać opłaty za przygotowanie oferty w sytuacji, kiedy klient nie dokona rezerwacji. 31 proc. ankietowanych odpowiedziało na to pytanie twierdząco, 34 proc. jest niezdecydowanych (odpowiedź „ewentualnie”), 10 proc. przyznaje się do przyjmowania wynagrodzenia już teraz, 25 proc. zdecydowanie jest przeciwnych temu pomysłowi, a to z powodu obawy o utratę klienta.

Więcej w najnowszym numerze Wiadomości Turystyczne nr 10 (16-31 maja 2014)

Wiadomości Turystyczne, 2014-05-19, http://wiadomosciturystyczne.pl/aktualnosci/1440,0,0,0,aktualnosci.html

 

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej