Ryanair zdecydował się na zmiany. Linia wprowadza nowe usługi

29 października 2021 , Tagi: loty , Ryanair , usługi

Ryanair postanowił wprowadzić nowe udogodnienia dla klientów. Ucieszą się między innymi ci, którzy do tej pory narzekali na długi czas oczekiwania na zwrot pieniędzy za odwołane loty.

O nowych udogodnieniach dla klientów Ryanair poinformował za pośrednictwem swojej oficjalnej strony internetowej. Zaprezentowano trzy nowe usługi, które mają sprawić, że podróżowanie z tym przewoźnikiem będzie jeszcze przyjemniejsze i prostsze.

Pierwsza z nowych funkcji to samoobsługowe centrum cyfrowe. Umożliwi ono zarządzanie całą rezerwacją na stronie internetowej Ryanair.com.

„Wprowadzaj zmiany w rezerwacji przez internet, zmieniaj loty/pasażerów, dodawaj bagaż/miejscówki. Udoskonalony czat, często zadawane pytania i filmy instruktażowe. Pełna historia rozmów i najnowsze aktualizacje zapytań. Dostępne na stronie Ryanair” – tak brzmi opis tej funkcji.

 

Więcej: https://turystyka.wp.pl/ryanair-zdecydowal-sie-na-zmiany-linia-wprowadza-nowe-uslugi-6698950126918432a

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej