Informacja turystyczna jest niezbędnym składnikiem promocji turystycznej. Bez sprawnie funkcjonującego systemu informacji nie są możliwe rozwój i promocja polskiej turystyki. Jak wiele zależy od centrum informacji turystycznej z prawdziwego zdarzenia, […]
Konkurs ma na celu wyłonienie najlepiej działających centrów informacji turystycznej w kraju, podniesienie jakości usług związanych z obsługą turystów, podejmowanie inicjatyw w tworzeniu i rozpowszechnianiu nowych produktów turystycznych oraz zwiększenie […]
W ramach oznakowania postawiono 15 estetycznych tablic wskazujących kierunki dotarcia do najważniejszych atrakcji turystycznych miasta, jak również informacji turystycznej, dworców kolejowego i autobusowego, poczty oraz miejskich toalet. System oznakowania mógł […]
Wszystko po to aby wzmocnić markę „Tarnów” i jeszcze więcej turystów zachęcić do poznawania najcieplejszego miejsca w Polsce – „Perły Renesansu”. Oprócz materiałów promocyjno – informacyjnych i gadżetów zwiedzający mogą […]