Wybrano nowy Zarząd Forum IT przy POT
Zarząd Forum IT przy POT w kadencji 2010 – 2012 to:
Przewodniczący: Marcin Pałach – Tarnowskie Centrum Informacji (Tarnów);
Z-ca przewodniczącego: Wojciech Dziąbek – Centrala Jurajskiej Informacji Turystycznej (Zawiercie);
Sekretarz: Jacek Idzikowski – Polska Organizacja Turystyczna.
Członkowie Zarządu:
Agnieszka Sobańska – Centrum Informacji Turystycznej we Włocławku;
Małgorzata Rafał – Centrum Informacji Turystycznej w Białej Podlaskiej;
Barbara Zięba-Godula – Sieć Informacji Miejskiej InfoKraków w Krakowie;
Grzegorz Szczęsny – Regionalne Centrum Informacji Turystycznej w Kielcach.
Forum Informacji Turystycznej to zespół konsultacyjno-doradczy działający przy Polskiej Organizacji Turystycznej, który ma stanowić płaszczyznę integracji systemu „it” i koordynacji przedsięwzięć, a także wymiany doświadczeń służących doskonaleniu ogólnopolskiego systemu informacji turystycznej. Do zakresu działania Zarządu Forum należy m.in. reprezentowanie Forum na zewnątrz oraz uchwalanie planów działalności i ich realizowanie.
Dziennik Turystyczny, 02.11.2010, http://dziennikturystyczny.pl/2010/11/wybrano-nowy-zarzad-forum-it-przy-pot/