W gronie najlepszych w Polsce
Przed Giżyckiem znalazło się Tarnowskie Centrum Informacji Turystycznej, zaś trzecie miejsce przypadło Centrum Informacji Turystycznej Wigierskiego Parku Narodowego.
Kapituła konkursu, której przewodniczyła Elżbieta Wąsowicz-Zaborek, wiceprezes POT, brała pod uwagę: „inicjatywy własne, aktywność na rynku lokalnym, oznakowanie dojścia i dojazdu do placówki, wygląd, funkcjonalność i estetykę wnętrza, dostępność dla turystów, w tym niepełnosprawnych, dni i godziny pracy, kwalifikacje pracowników, w tym znajomość języków obcych, jakość, zasięg i kompletność udzielanych informacji oraz zaopatrzenie w materiały informacyjno–promocyjne”.
Giżycka placówka od lat jest wzorem dla tego typu instytucji w kraju.
http://gizycko.wm.pl/311422,W-gronie-najlepszych-w-Polsce.html#axzz3sUl3zVte RCIT.421-323/15