Udana promocja Tarnowa w Monachium
W Centrum Kultury Polskiej odbyła się promocja tarnowskiej oferty kulturalnej, turystycznej i kulinarnej. O oprawę muzyczną spotkania zadbały tarnowskie zespoły: MONK oraz Leliwa Jazz Band. W trakcie spotkania odbyła się degustacja produktów regionalnych, którą przygotowała Lokalna Grupa Działania „Dunajec-Biała” z Zakliczyna. Zaproszeni goście mogli również spróbować „tarnowskiego smaku” – nalewki i herbaty z tarniny oraz najnowszego trunku – piwa „Tarnowskiego”. Dużym zainteresowaniem cieszył się również pokaz rzeźbienia ażurowych jaj w wykonaniu Doroty Pacanowskiej.
Każdy z uczestników spotkania otrzymał specjalne wydanie „Wiadomości Tarnowskich” w języku niemieckim. Podczas spotkania odbył się konkurs, w którym do wygrania były nagrody-gadżety z Tarnowa oraz główna nagroda w postaci weekendu w naszym mieście.
Przed wieczornym spotkaniem odbyła się niestandardowa promocja Tarnowa połączona z zaproszeniem do udziału w ww. spotkaniu w Centrum Kultury Polskiej wśród Bawarczyków i gości z całego świata na Starówce oraz w słynnych ogródkach piwnych.
Niemiecki rynek jest dla Tarnowa bardzo ważny. To właśnie z Niemiec do naszego miasta przyjeżdża najwięcej turystów. Tarnowskie Centrum Informacji oferuje bogaty wybór materiałów (folderów i ulotek) w języku niemieckim.
Promocję Tarnowa w Monachium zorganizowały: Tarnowskie Centrum Informacji oraz magistracki Wydział Marki Miasta. Kulinaria zapewniła LGD „Dunajec-Biała”. Dofinansowanie do wyjazdu miasto otrzymało z Konsulatu RP w Monachium.
2012-10-23, TTG
http://ttg.com.pl/index.php?mode=2&art=17014