Turystyka winiarska pomysłem na promowanie Pogórza
W Centrum Produktu Lokalnego w Rzuchowej zorganizowano konferencję podsumowującą VI Wielkie Tarnowskie Dionizje. Głównym założeniem było opracowanie strategii turystyki winiarskiej, jako nowej marki turystycznej Pogórza. Jak komentuje Marcin Pałach – projekt okazał się sukcesem. – Zauważyliśmy, że to jest już teraz zauważalne w Polsce. Coraz więcej osób, kiedy myśli o winiarstwie to ma przed oczami region zielonogórski – to naturalne, jasielski i właśnie ten nasz tarnowski. Liczymy na to, że w przyszłym roku ten projekt też będzie kontynuowany – mówi Pałach.
Na konferencji zaprezentowano także spot promocyjny przedstawiający winnice z regionu tarnowskiego.
Więcej: http://www.rdn.pl/news/wina-regionu-ciesza-sie-duza-popularnoscia-granica 04.12.2017 r.
RCIT. 421-360/17