TCI promuje region na targach
Degustacje i konkursy to największy magnes na odwiedzających targi. Dlatego też podczas wszystkich imprez targowych TCI zapewnia przekąskę i napitek, które poprzez swoją wyjątkowość tworzyć mają dodatkowe skojarzenia z naszym regionem. W całej historii wyjazdów targowych TCI proponowało już miód pitny z podtarnowskich pasiek, Tarninówkę – zarówno herbatkę, jak i nalewkę oraz słynne tarnowskie wyroby piekarnicze – chleb z bakaliami, a ostatnio precelki.
Do tradycyjnych działań marketingowych należy także konkurs organizowany na stoisku TCI, w którym główną nagrodą jest weekendowy pobyt dla dwojga w Tarnowie. Nagrodami pocieszenia są zazwyczaj gadżety – koszulki, kubeczki czy „Ciepło z Tarnowa”.
Podstawowym „wyposażeniem” stoiska są jednak przede wszystkim materiały informacyjne – foldery, ulotki, mapki. Poza standardowymi, na każdy z zagranicznych rynków TCI stara się przygotować materiały uwzględniające ich specyfikę oraz oczekiwania, a przede wszystkim w języku narodowym.
Tarnów ze swoją ofertą turystyczną dociera również na targi, na których fizycznie nie jest obecny żaden przedstawiciel miasta. Jest to możliwe dzięki członkostwu Tarnowa w Małopolskiej Organizacji Turystycznej. W ten sposób nasze foldery obecne będą na targach w następujących miastach: Oslo, Utrecht, Madryt, Bratysława, Brno, Bruksela, Goeteborg, Moskwa, Barcelona oraz Kijów.
Wrota Małopolski, 2011-03-29,
http://www.malopolska.pl/Turysta/Wydarzenia/Strony/Aktualnosc.aspx?pid=918