Tarnów promował się na targach w Berlinie – 46. edycja międzynarodowych targów
Tarnów, obok Krakowa i Zakopanego, promował się na wspólnym stoisku Małopolski w ramach Polskiego Stoiska Narodowego organizowanego przez Polską Organizację Turystyczną. Miasto zachęcało „ciepłem”, tarninówką i preclami tarnowskimi. Dużym zainteresowaniem cieszył się folder niemieckojęzyczny „Tarnów i region” oraz najnowszy angielskojęzyczny mini przewodnik po Tarnowie wydawnictwa „in your pocket”. Najwięcej pytań dotyczyło wielokulturowości miasta i bazy noclegowej, ale nie zabrakło też nietypowych, np. o tarnowski tramwaj.
Największą popularnością małopolskiego stoiska cieszyła się przejażdżka „koralem”, w którym pasażer oglądał film o Małopolsce, a na koniec otrzymywał korale i komplet materiałów promocyjnych. Stoisko odwiedziła Minister Sportu i Turystyki Joanna Mucha oraz ekipy telewizyjne z Niemiec i Polski (TVP, TVN).
Magistrat zaznacza, że tegoroczna promocja Tarnowa w Berlinie była w większości opłacona ze środków zewnętrznych. Dzięki sfinansowaniu stu procenti powierzchni wystawienniczej przez Polską Organizację Turystyczną i zapewnieniu przez Małopolską Organizację Turystyczną i Województwo Małopolskie bezpłatnego dojazdu, miasto zaoszczędziło kilkadziesiąt tysięcy złotych.
Tarnowianin.com, 15-03-2012, http://tarnowianin.com/3282_tarnow_promowal_sie_na_targach_w_berlinie.html#