Tarnów: Nowe logo promocyjne miasta
Projekty odpowiadały wymogom regulaminu – wydrukowane w kolorze i czarno-białe, dodatkowo w wielkości
1 cm x 1 cm oraz w wersji elektronicznej.
Oceniano wartości estetyczne, merytoryczne, możliwość adaptacji znaku do potrzeb promocyjnych na zróżnicowanym podłożu, formie i przeznaczeniu (standy, imprezy i przedsięwzięcia, gadżety, nadruki itp.).
W pierwszym etapie komisja konkursowa obejrzała wszystkie prace bez przyznawania punktacji. Do drugiego etapu zakwalifikowano prace 30 autorów. Każdy z członków komisji miał do dyspozycji 5 punktów, które przyznawał najlepszym w swojej ocenie projektom. Po kolejnej elekcji, biorąc pod uwagę liczbę punktów, do finału zakwalifikowano osiem prac.
W wyniku ostatecznej selekcji komisja wybrała zwycięzców konkursu. Po dokonanym wyborze otwarto koperty z danymi autorów.
Pierwsze miejsce przyznano pracy nr 429933, której autorką jest Alicja Ozaist, studentka z Krakowa.
Dwa drugie miejsca przyznano pracom: nr 121101 – autor Dominik Rybczak z Przeworska i nr 879122 – autor Mieczysław Bukowski z Dąbrowy Górniczej.
Ponadto honorowe wyróżnienia przyznano pracom: nr 103078 – autorka Katarzyna Manecka z Krakowa, nr 447788 – autorka Katarzyna Michniowska z Krakowa
i nr 100401 – autor Aleksander Bąk z Poznania.
Komisja podkreśliła bardzo wysoki i wyrównany poziom nadesłanych prac, świadczący o znajomości specyfiki Tarnowa. Uczestnicy zaprezentowali ciekawe propozycje graficzne, uwzględniające wymogi współczesnej grafiki reklamowej.