Smaki Małopolski
Wszystkie mają pokazać to co w regionie najlepsze.
– W żadnym z nich nie pada konkretna nazwa miejscowości czy obiektu, dlatego widzę szanse, aby i Tarnów zyskał na tej kampanii – uważa Marcin Pałach z Tarnowskiego Centrum Informacji.
Do końca września działa również „Otwarty Szlak Architektury Drewnianej”. Można zobaczyć wnętrza obiektów sakralnych na co dzień zamkniętych. W całej województwie jest ich ponad pięćdziesiąt, a w samym regionie tarnowskim jedenaście.
Dodatkowym każdy z trzech filmików rozpoczyna się przelotem nad mapą Małopolski. A na niej najbardziej zaznaczonymi miejscami są Kraków, Nowy Sącz i właśnie Tarnów, co również może pomóc w tym, że marka miasta będzie bardziej rozpoznawalna.
Spoty można oglądać jedynie na kanałach tematycznych telewizji Discovery.
Dodajmy, że finał akcji ma się zbiec pod koniec wakacji z małopolskim Festiwalem Smaku, który w czerwcu był też organizowany pod Górą świętego Marcina.
Kampania kosztowała Urząd Marszałkowski blisko milion złotych. Dla porównania podajmy, że tyle samo wynosi roczny budżet Tarnowa na działania promocyjne, organizację imprez i uroczystości rocznicowych.