Sezon targowy 2013 na półmetku

13 maja 2013 , Tagi: aktualnosciturystyczne.pl

Odwiedzając naszych regionalnych wystawców na targach Lato 2013 chcieliśmy się dowiedzieć, jak koncepcje prezentacji regionalnych dostosowują się do wciąż zmiennych wymagań targowych. W dobie, kiedy mówi się o kryzysie targów, o dominacji Internetu, aplikacji mobilnych i portali społecznościowych, ścianki z laminatu pokryte obrazkami wydają się być przeżytkiem. Ale czy na pewno? Rozmowy z przedstawicielami Regionalnych Organizacji Turystycznych odbyliśmy podczas targów o specyfice typowo konsumenckiej, jakimi jest przeniesiona do hali wystawienniczej na Marsa dawna impreza z AWF, o charakterze giełdy-pikniku turystycznego, odwiedzana głównie przez odbiorców indywidualnych i rodziny.

Śląskie postawiło na trwałość partnerstwa subregionów

Dla Województwa Śląskiego wyznacznikiem koncepcji wystawienniczej regionu jest przede wszystkim reprezentatywna grupa podwystawców. Agnieszka Sikorska, dyrektor Śląskiej Organizacji Turystycznej podkreśla trwałość partnerstwa subregionów jako największą wartość wystąpień targowych. – Dzięki wieloletniej współpracy z partnerami z poszczególnych subregionów naszego województwa, których reprezentantów spotkać można na każdych targach, możliwa jest konsekwencja w działaniach promocyjnych oraz dostarczenie odwiedzającym kompleksowej oferty województwa – wyjaśnia dyrektor ŚOT. – Podpisujemy umowy kilkuletnie na udział w targach, dzięki czemu mamy stabilną sytuację i zapewniony udział tych samych partnerów w kolejnych edycjach targowych.

Więcej informacji:

http://www.aktualnosciturystyczne.pl//produkt-turystyczny/sezon-targowy-2013-na-polmetku/

RCIT-062-80/13

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej