Rekomendacje, porady, pomoc w sytuacjach kryzysowych

29 czerwca 2015 , Tagi: aktualnosciturystyczne.pl

Telefon bezpieczeństwa jest do ich dyspozycji codziennie. Od 1 czerwca do 30 września – w okresie szczytu wakacyjnego – w godzinach od 8.00 do 20.00. W pozostałe miesiące, od 1 października do 31 maja, w godzinach 8.00-18.00 (poza świętami ustawowo wolnymi od pracy). Infolinię obsługują konsultanci w językach: angielskim, niemieckim i rosyjskim. Turyści, którzy pewniej czują się komunikując w formie pisemnej, mogą kierować maile pod adres cc@pot.gov.pl . Korespondencja nadchodzi z krajów całego świata. Turyści pytają o możliwości spędzania czasu wolnego, atrakcje, imprezy, słowem – o wszystko. Przez cały czas funkcjonowania infolinii zgłoszenia są przyjmowane w ścisłej współpracy z Komendą Główną Policji, co w nagłych przypadkach znacznie przyspiesza podejmowanie interwencji. Operatorzy infolinii POT doradzają w sytuacjach wymagających interwencji służb publicznych lub, stosownie do potrzeb, kontaktują poszkodowanych z kompetentnymi instytucjami, między innymi z dyżurnymi jednostek policji na terenie całego kraju. Każda telefonująca osoba otrzymuje profesjonalną i pełną informację o służbach ratunkowych, numerach telefonów alarmowych oraz porady, jak zachować się w czasie kolizji lub wypadku drogowego, jak postąpić w przypadku, kiedy stanie się ofiarą przestępstwa czy zdarzenia losowego zagrażającego jej, innym osobom lub mieniu.

Więcej: http://www.aktualnosciturystyczne.pl/pot/rekomendacje-porady-pomoc-w-sytuacjach-kryzysowych

 

RCIT. 421-158/15

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej