Promocja Tarnowa przed sezonem turystycznym 2009
Wszystko po to aby wzmocnić markę „Tarnów” i jeszcze więcej turystów zachęcić do poznawania najcieplejszego miejsca w Polsce – „Perły Renesansu”. Oprócz materiałów promocyjno – informacyjnych i gadżetów zwiedzający mogą poczuć „tarnowski smak” poprzez degustacje produktów z tarniny czy ekologicznych produktów z gospodarstw agroturystycznych z okolicy. Każdy może spróbować swoich sił w konkursach wiedzy o mieście. Na szczęśliwców czekają ciekawe nagrody w tym weekendy w Tarnowie.
Za nami targi w Mediolanie, Budapeszcie i Sosnowcu. W tym tygodniu Berlin – największa impreza tego typu na świecie. Warto nadmienić, iż promocja w Budapeszcie było wyjątkowa tego roku, nakierowana na promocję tarnowskich obchodów roku gen. Bema. Zainteresowanie było spore zwłaszcza wśród mediów nie tylko polonijnych. Natomiast po promocji w Mediolanie, na stronie włoskiego biura podróży specjalizującego się w organizowaniu wycieczek do Polski (www.mojapolskatv.com) można zapoznać się z atrakcjami turystycznymi Tarnowa.
Zagraniczna promocja targowa odbywa sie wspólnie z urzędem miasta Krakowa oraz Urzędem Marszałkowskim Województwa Małopolskiego przy dofinansowaniu Polskiej Organizacji Turystycznej. Krajowe prezentacje natomiast, to wspólna inicjatywa miasta Tarnowa i Powiatu Tarnowskiego. Tarnow.net.pl