Promocja Tarnowa na targach
Dzięki umowie z Małopolską Organizacją Turystyczną, Urzędem Miasta Krakowa oraz Małopolskim Urzędem Marszałkowskim, przy dofinansowaniu Polskiej Organizacji Turystycznej, koszty promocji zagranicznej miasta i regionu będą niższe niż w poprzednich latach, co umożliwi udział w większej liczbie imprez targowych. Promocja miasta odbywa się na tych rynkach (włoski, niemiecki, węgierski, francuski i hiszpański), skąd do Tarnowa najwięcej przyjeżdża turystów zagranicznych. W minionym, 2007 roku, miasto odwiedziło ponad 100 000 obcokrajowców. Promocja miasta i regionu na rynku krajowym realizowana jest wspólnie przez Tarnowskie Centrum Informacji, Starostwo Powiatowe w Tarnowie oraz Małopolski Urząd Marszałkowski.
Oferta targowa TCI obejmuje prezentacje walorów turystycznych miasta i regionu, promocję ważniejszych wydarzeń kulturalnych, degustację lokalnych produktów spożywczych, prezentację wyrobów lokalnych artystów oraz konkursy z cennymi nagrodami (w tym weekendowe pobyty w Tarnowie, ufundowane przez tarnowskie hotele i restauracje: Tatrzańska, Bristol, Pasaż, BombayMusic, Willa Krzyska, Aida, Impresja, Ke Moro, Soprano).
Pierwsze targi odbyły się w miniony weekend w Mediolanie. Główna nagroda – weekend w Tarnowie wraz z darmowym przelotem na trasie Mediolan – Kraków – Mediolan, ufundowany przez włoskie linie lotnicze Volareweb.com, trafiła do mieszkańca Mediolanu. W najbliższy weekend przedstawicieli Tarnowa spotkać można będzie w Łodzi i Budapeszcie. Dalsze plany obejmują wyjazdy do Berlina, Paryża i Katowic, a w kwietniu do Gdańska, Warszawy, Krakowa, Veszprem i Barcelony.