Pomysły na promocję
Film promujący Tarnów w szynobusie relacji Kraków – Balice. To najnowszy pomysł na szerszą promocję walorów turystycznych miasta.
Jak mówi dyrektor Tarnowskiego Centrum Informacji Marcin Pałach mamy już zapewnienie o możliwości emisji tego materiału. TCI przystąpiło do ofensywy na najpopularniejsze turystycznie miasto w Europie – jakim jest ostatnio Kraków. Informacje o Tarnowie pojawiają się w coraz większej liczbie przewodników dostępnych w stolicy Małopolski. Trwają też rozmowy z władzami lotniska w Balicach o możliwości wynajęcia powierzchni reklamowej dla miasta w niektórych terminalach. Sposobem na dotarcie do turysty jest także obecność na targach, także tych międzynarodowych. Tam promowane są intensywnie herbata tarninówka, która coraz bardziej jest utożsamiana z Tarnowem oraz kultura romska.
Tarnów ma bowiem jako jedyny na świecie stałą ekspozycję muzealną poświęconą tradycjom i zwyczajom tego narodu, a także romską restaurację.