Obecnie skład zarządu MOT liczy 15 członków: Cały skład Zarządu MOT III kadencji 2010-2014: 1. Leszek Zegzda – Prezes (Wicemarszałek Woj. Małopolskiego) 2. Bożena Srebro – Wice Prezes (Dyrektor […]
– Godło „Teraz Polska” nadajemy za najwyższą jakość, a nie za zdobycie określonej liczby punktów w poszczególnych konkurencjach. My również bierzemy pod uwagę udział inwestycji w dochodach, wykorzystanie funduszy europejskich, […]
Obecnie skład zarządu MOT (trzeciej kadencji) liczy 15 członków: Leszek Zegzda – Prezes (Wicemarszałek Woj. Małopolskiego), Bożena Srebro – Wice Prezes (Dyrektor Biura Sądeckiej Organizacji Turystycznej, Nowy Sącz), Jan Bączek […]
Członkowie MOT udzielili absolutorium byłemu Zarządowi MOT oraz przyjęli plany: pracy i finansowy na rok 2010. Zatwierdzili również zmiany w statucie organizacji: m.in. zwiększyła się liczba reprezentantów Województwa Małopolskiego w […]
Park linowy to wspaniała forma aktywnego spędzania wolnego czasu wywodząca się z Francji. Jest to system platform zawieszonych na drzewach, połączonych przeszkodami. To świetna zabawa zarówno dla młodszych, jak i […]
Walne Zebranie wybrało nowe władze MOT – Prezesem został Leszek Zegzda –Wicemarszałek Województwa Małopolskiego. Przyjęto także uchwały o zmianach w statucie dotyczące zwiększenia liczby reprezentantów Województwa Małopolskiego we władzach MOT […]
– Jako reprezentant Małopolskiej Organizacji Turystycznej nie będę wypełniał woli politycznej, tylko wolę MOT. Chciałbym, aby cele tej organizacji, stały się celami województwa. MOT potrzebuje silnego partnera. Ta decyzja to […]
Kandydatura Leszka Zegzdy została poparta jednogłośnie. – Jako reprezentant Małopolskiej Organizacji Turystycznej nie będę wypełniał woli politycznej, tylko wolę MOT. Chciałbym, aby cele tej organizacji, stały się celami Województwa – […]
Tarnowski Park Linowy położony jest u podnóża ruin zamku w miejscu starego wyciągu narciarskiego, 100 metrów za restauracją „Podzamcze”. Park linowy to wspaniała forma aktywnego spędzania wolnego czasu wywodząca się […]
Reklama jest dźwignią handlu także w przypadku turystyki. Dlatego miasta starają się tworzyć dla siebie wyraźny medialny wizerunek, służący wzmocnieniu ich marki. Do promocji wykorzystuje się imprezy kulturalne, zabytki, muzea, […]