Odbyły się Ferien Messe Wien

26 stycznia 2010 , Tagi: TTG.pl

Polskie stoisko narodowe przygotowane przez Ośrodek w Wiedniu pod haslem „Wokół Chopina” było poświęcone prezentacji Roku Chopinowskiego. „I like Poland – Fryderyk Chopin” to hasło, które wykorzystujemy do promocji roku 2010, począwszy od XXV Festiwalu Chopinowskiego zorganizowanego przez Wiedeńskie Towarzystwo Chopinowskie prof. Theodora Kanitzera w sierpniu 2009 r., w austriackiej miejscowości Gaming.
Drugim motywem była turystyka aktywna, która zgodnie ze strategią Polskiej Organizacji Turystycznej będzie przewodnim hasłem promocji na rynku austriackim.
Wraz z prezentacją przygotowaną przez Ośrodek swoje oferty turystyczne prezentowali na naszym polskim stoisku narodowym reprezentanci miast i regionów. Tradycyjnie już w targach wiedeńskich uczestniczyli reprezentanci Urzędów Miast Bielsko Biała, Częstochowa, Kraków, Łódź i Przemyśl. To miasta, które dzięki swojemu zaangażowaniu w promocję na rynku austriackim notują największą ilość turystów z tutejszego rynku. Podobnie należy ocenić uczestnictwo reprezentantów Urzędów Marszałkowskich z Małopolski, Podkarpackiego, Podlaskiego, Warmii i Mazur i Śląska oraz Tarnowskiej Informacji Turystycznej.
Gościliśmy na naszym stanowisku przedstawicieli Polskich Linii Lotnicznych LOT, którzy tradycyjnie już przygotowali na czas trwania targów bardzo ciekawe oferty przelotów.
Bardzo dobrze przygotowane materiały, fachowa obsługa to najczęściej wymieniane zalety naszego stoiska. Uzyskaliśmy bardzo dobrą ocenę za wystrój naszej prezentacji, uwzględniający jednolite tło, „Rok Chopinowski 2010”, wykorzystane przy dekoracji stanowiska, na targowych ladach, identyfikatorach i większości materiałów promocyjnych.
Ważnym elementem promocji była popularyzacja terminu specjalnego tygodnia poświęconego promocji Chopina na antenie Radio Stephansdom. Ten program pod hasłem „Polski tydzień na antenie” prezentowany będzie od 15 do 22 lutego br. na falach 107,3.
Ośrodek współpracując z partnerami z rynku austriackiego przygotował kilka atrakcyjnych nagród wręczanych zwiedzającym w ramach programów prezentowanych na estradzie Radio Wien i GEUS TV. Pozwoliło to na zwiększenie zainteresowania prezentowanymi na naszym stanowisku ofertami. Wyjazd dla dwóch osób na weekend do Warszawy sponsorowany wspólnie z kolejami austriackimi ÖBB, artykuł w niedzielnym wydaniu „Kurier”, jednej z największych codziennych gazet, poświęcony Chopinowi to tylko niektóre przykłady tej działalności.
Ilość zwiedzających, a szczególnie goszczących na stoisku reprezentantów miejscowych mediów, biur podróży i organizacji turystycznych pozwala na stwierdzenie, że nadal widoczny jest stały wzrost zainteresowania wyjazdami do Polski, a prezentacja Polskiej Organizacji Turystycznej spotyka się tu z bardzo dobrym przyjęciem.
Krajami partnerskimi na Ferien Messe była w bieżącym roku Tunezja i Salzburg. Te dwa kraje dominowały na targach zarówno pod kątem programów dodatkowych jak i wielkości stoisk informacyjnych. Uroczystego otwarcia targów dokonał uroczyście Burmistrz Wiednia dr M. Heupl w asyście wielu reprezentantów świata polityki i kultury.

TTG

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej