OBSŁUGA NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE

25 czerwca 2013 , Tagi: www.biuletyn.fundusze.malopolska.pl

Zakres i jakość świadczonych usług są kontrolowane w procesie certyfikacji. Na tej podstawie poszczególnym punktom IT przyznawane są gwiazdki – od 1 do 4. Im wyższa kategoria, tym wyższy poziom obsługi. W punktach oznaczonych 4 gwiazdkami personel musi potrafić komunikować się w przynajmniej dwóch językach obcych. Punkty z największą liczbą gwiazdek obligatoryjnie są również przystosowane do obsługi turystów niepełnosprawnych. Wysoka jakość oferowanych usług, rzetelna i kompletna informacja o atrakcjach regionu, a przede wszystkim budowa sprawnej i funkcjonalnej sieci Informacji Turystycznych w województwie małopolskim to cele, które zostały postawione na etapie prac nad MSIT i wydaje się, że są one bardzo dobrze realizowane. Ich funkcjonowanie mogliśmy przetestować m.in. podczas Euro 2012.

Więcej na: http://www.biuletyn.fundusze.malopolska.pl/6_2013/#/12/

RCIT.062-113/13

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej