Mnożą się promocyjne inicjatywy Napój Bachusa, tarninowe aleje, maszkarony…

9 stycznia 2025 , Tagi: Temi

Nie brak oryginalnych, nierzadko zaskakujących pomysłów służących propagowaniu gmin, miast, regionów itd. Niedawno Lokalna Grupa Działania Dunajec-Biała ujawniła zamiar budowy Domu Piernika i Manufaktury Czekolady w centrum Zakliczyna, jej koszty szacowane są na ok. 2,5 miliona złotych….

…Tymczasem od paru lat kursuje po Tarnowie i okolicy turystyczny enomeleks, a pasażerowie „biją się” o miejsca w tym elektrycznym pojeździe. Furorę robi też tarnowski Szlak Maszkaronów, na który składa się już siedemnaście fantazyjnych figurek. Co rusz pojawiają się kolejne 30-centymetrowe stworki instalowane w wybranych zakątkach miasta, a turyści i tarnowianie prześcigają się w ich odnajdywaniu. Szlak rozwija się w iście ekspresowym tempie, co zaskakuje nawet jego inicjatorów. Nie widać ograniczeń w kreowaniu następnych fantastycznych postaci. Puszczono wodze fantazji i Tarnów zyskał… promocyjnego samograja.

Cały artykuł: Temi nr 1 (2311) z dnia 8.01.2025 r. str. 6, www.temi.pl 

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej