Miód lepem na turystów
Uznaniem podczas jednej z największych turystycznych imprez targowych na świecie – World Travel Market w Londynie, cieszyła się degustacja wyrobów pszczelarskich z podtarnowskiej pasieki. Zapasy wystarczyły tylko na dwa z czterech dni imprezy.
Produkty regionalne stają się najskuteczniejszym narzędziem utrwalania wizerunku. Smaczne i oryginalne, ułatwiają budowanie pozytywnych skojarzeń – mówi dyrektor Tarnowskiego Centrum Informacji Marcin Pałach.
Na polskim stoisku prezentowano też ofertę inwestycyjną terenów w Tarnowie wyznaczonych pod budowę hoteli. W tym celu miasto wytypowało siedem miejsc, w których będą mogły powstać tego typu obiekty. Baza noclegowa jest obecnie najsłabszym punktem w ofercie dla turystów odwiedzających region tarnowski.
W sezonie często brakuje miejsc, a cenowo bardziej konkurencyjna jest Bochnia.
Jest jednak światełko w tunelu, hotel Cristal Park znalazł się ostatnio w katalogu dużej firmy z branży turystycznej, jako miejsce w którym warto zatrzymać się na noc. W tym tygodniu Tarnów stanie się „Stolicą Polskiej Informacji Turystycznej” – na dwa dni zjadą do miasta przedstawiciele informacji turystycznej z całej Polski.
Imprezę organizuje i finansuje Polska Organizacja Turystyczna. Partnerem spotkania jest Tarnowskie Centrum Informacji.