Jak minął rok?
Warto przypomnieć ubiegłoroczny plebiscyt „Wielkie odkrywanie Małopolski” i wygraną Tarnowa prawie w każdej kategorii. Jedną z nagród – 50 tysięcy złotych przeznaczyliśmy na nowy system oznakowania turystycznego. Od niedawna piętnaście brązowych tablic wskazuje kierunki dotarcia do najważniejszy obiektów i instytucji.
Efekty przyniosły także zorganizowane przez nas imprezy typy „study press” i „study tour” dla polskich i zagranicznych dziennikarzy oraz przedstawicieli biur podróży. Zależy nam na tym, aby wiadomości o Tarnowie docierały do jak najszerszego grona odbiorców, a tak zwany „marketing szeptany” należy do najlepszych form promocji.
Wakacyjny urlop spędziłem w Chorwacji, zabrałem ze sobą materiały promocyjne o Tarnowie i regionie. Na miejscu podpatrzyłem kilka ciekawych rozwiązań, które teraz próbujemy zrealizować na naszym gruncie. Przed każdym wyjazdem pakuję do bagażnika broszury i ulotki promujące tarnowskie atrakcje.
W minionym roku dość mocno pracowaliśmy także nad koncepcją funkcjonowania Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej. System ruszy w 20011 roku, jednak pierwsze efekty zobaczymy już pod koniec tego roku. Zmodyfikowany zostanie nasz punkt informacyjny na parterze budynku przy Rynku 7, dysponować będziemy odpowiednimi materiałami dla turystów niedowidzących, a na zachodniej pierzei rynku stanie infokiosk służący jako całodobowa informacja turystyczna.
TEMI , nr 4 (1538)