Forum it w Tarnowie
W dniach 29-30.11.07 w Tarnowie, w Hotelu Cristal Park, ul Traugutta 5 odbędzie się doroczne spotkanie Forum Informacji Turystycznej. Tematem wiodącym spotkania będzie „Informacja turystyczna a turystyka miejska”. W programie przewidziano m.in. prezentację najlepszych centrów i punktów IT w Małopolsce, nagrodzonych przez POT, przedstawienie planowanych działań POT w zakresie rozwoju Polskiego Systemu Informacji Turystycznej w roku 2008, omówienie roli IT w kształtowaniu i
Promowaniu produktu turystycznego. PART S.A. zaprezentuje nowe projekty PART oraz modelowe rozwiązania w zakresie informacji turystycznej i kart turystycznych. Zostanie też omówiona Warszawska Karta Turysty jako przykład doskonałej współpracy miasta z przedsiębiorcami prywatnymi. Ponadto uczestnicy Forum zwiedzą największe atrakcje Tarnowa oraz Muzeum Diecezjalne w Tarnowie posiadające unikalne eksponaty na Małopolskim Szlaku Architektury Drewnianej. Organizator – Polska Organizacja Turystyczna, pokrywa wszelkie koszty pobytu na miejscu (bez kosztów dojazdu). Dodatkowe informacje i zgłoszenia: jacek.idzikowski@pot.gov.pl, tel. 022 536-70-67.
TTG , nr 12 (194)