Enoturystyka nową marką Pogórza

11 grudnia 2017 , Tagi: tarnow.net.pl

W programie konferencji zaplanowano serię wykładów i prezentacji dotyczących enoturystyki w kontekście potencjału Pogórza. Rozpoczęła się ona prezentacją spotu promocyjnego, który został wyprodukowany w ramach projektu. Zakończyła zaś prezentacją dokumentu Strategia turystyki winiarskiej, jako nowej marki turystyki Pogórza.

Projekt „Opracowanie strategii turystyki winiarskiej, jako nowej marki turystycznej Pogórza” składał się z całej serii wydarzeń, spotkań i szkoleń, które realizowane były od kwietnia do listopada bieżącego roku, a których głównym celem była promocja potencjału enoturystycznego regionu tarnowskiego. 

http://www.tarnow.net.pl/articles/s/i/233214#Enoturystyka-nową-marką-Pogórza

RCIT.421-371/17

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej