Darmowa promocja miasta

12 stycznia 2010 , Tagi: tarnow.naszemiasto.pl

Artykuły prasowe, zdjęcia w serwisach fotograficznych i większe zainteresowanie turystów – takie są pierwsze, widoczne już efekty majowego spotkania dziennikarzy z całej Polski w Tarnowie.

W ramach projektu Study Press żurnaliści pism branżowych gościli w naszym mieście, przez kilka dni poznając jego atrakcje, klimat i ludzi.

– Pisano o Tarnowie już w kilku branżowych magazynach – mówi Marcin Pałach, dyrektor Tarnowskiego Centrum Informacji. – Ostatnio ukazała się także specjalna wkładka w ogólnopolskim tygodniku poświęcona naszemu miastu. Artykuły o Tarnowie ukażą się jeszcze w kilku gazetach i magazynach.

Na uwagę zasługuje fakt, że takie efekty osiągnięto przy minimalnych nakładach finansowych.

– Jedyny koszt jaki ponieśliśmy to sfinansowanie pobytu dziennikarzy w Tarnowie i ich przejazdu – tłumaczy dyrektor.

Centrum planuje zorganizowanie jesienią podobnego spotkania przeznaczonego dla przedstawicieli biur podróży.

– Niestety w tej materii jest jeszcze sporo do zrobienia – przyznaje Marcin Pałach. – Dla większości biur Tarnów nie jest miejscem atrakcyjnym ze względu na kiepskie zaplecze noclegowe.

Zdaniem dyrektora, takie twierdzenie jest błędne. Jego zdaniem Tarnów dysponuje bogatą i nowoczesną bazą noclegową.

– W ciągu ostatnich kilku lat sporo się zmieniło na korzyść miasta – mówi. – Wiele miejsc zostało zmodernizowanych, a dodatkowo powstało kilka nowych obiektów świadczących usługi na wysokim poziomie.

Szef TCI ma nadzieję, że dzięki takim właśnie działaniom Tarnów stanie się miejscem atrakcyjnym dla turystów, nie tylko tych szukających jednodniowych wycieczek, ale i takich, którzy planują dłuższy pobyt.

www.tarnow.naszemiasto.pl

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej