Czy telewizyjne spoty i internetowa kampania przyciągną turystów do Tarnowa?
Taką nadzieję mają miejscy urzędnicy i przedsiębiorcy z regionu.
– Półminutowe spoty reklamowe będą emitowane między innymi w Discovery Chanel czy National Geographic i Paramount Chanel – mówiła Maria Zawada-Bilik, wicedyr. Wydziału Komuniakcji Społecznej.
– Kampania telewizyjna na prawie 30 kanałach temetycznych dedykowanych podróżowaniu, aktywnym formom spędzania wypoczynku i ponad 600 spotów. W kampanii internetowej mamy 4 filmy, w których zapraszającymi do naszego miasta nie jest urząd, nie są urzędnicy, tylko ci, którzy goszczą na co dzień przyjeżdżających. Zawsze takie kampanie są warte zachodu. Kraków też podobną kampanię rozpoczął, a wydawałoby się, że nie musi już nikogo zapraszać.
W ramach kampanii powstała też strona internetowa zwiedzaj.tarnow.travel, gdzie można znaleźć informacje na temat miejsc, zabytków, tras rowerowych, noclegów czy produktów lokalnych.
#Zwiedzaj Tarnów to kampania przygotowana przez Wydział Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta Tarnowa oraz Tarnowskie Centrum Informacji.
Cały artykuł na:
http://www.rdn.pl/news/telewizyjne-spoty-internetowa-kampania-przyciagna-turystow-tarnowa
RCIT.421-113/20