Bezpośredni kontakt najcenniejszy. Turysta nie tylko online.

25 kwietnia 2019 , Tagi: temi.pl
Cyfrowa technologia nie sprawia, że ludzie omijają centra informacji turystycznej. Marcin Pałach, dyrektor Tarnowskiego Centrum Informacji jest spokojny o przyszłość swojej placówki. Nowoczesne technologie nie spowodują, że punkty informacji turystycznej przestaną istnieć. Kontakt z człowiekiem pozostaje wciąż najważniejszy i w wielu sytuacjach bywa niezastąpiony… –  Nowinki technologiczne niewątpliwie ułatwiają turyście dotarcie do danego miejsca, poruszanie się po nim, ale to pracownik punktu informacji pełni nadrzędną rolę w promocji miejsca, bo zainspiruje i doradzi gościowi w sposób w jaki nie umiałaby tego zrobić żadna maszyna czy aplikacja – nie ma co do tego wątpliwości dyrektor Tarnowskiego Centrum Informacji Marcin Pałach. –  Zresztą wydłużanie godzin pracy tych punktów i rozszerzanie wachlarza usług najlepiej świadczy o tym, że w cyfrowych czasach są wciąż, a może nawet bardziej potrzebne turystom… Temi nr 12 (2013), z dnia 20.03.2019, str.7, www.temi.pl RCIT.421-148/19

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej