Kontakt z człowiekiem wciąż najważniejszy
W najnowszym numerze „Wiadomości Turystycznych” artykuł o informacji turystycznej w Polsce:
„Kontakt z człowiekiem wciąż najważniejszy. Nowoczesne technologie nie spowodują, że punkty informacji turystycznej przestaną istnieć.”
…Nowinki technologiczne niewątpliwie ułatwiają turyście dotarcie do danego miejsca, poruszanie się po nim, ale to pracownik punktu IT pełni nadrzędną rolę w promocji miejsca, bo zainspiruje i doradzi gościowi w sposób w jaki nie umiałaby tego zrobić żadna maszyna czy aplikacja. Zresztą wydłużanie godzin pracy punktów IT i rozszerzanie przez nie wachlarza usług najlepiej świadczy o tym, że w zdigitalizowanych czasach punkty IT są wciąż, a może nawet bardziej potrzebne turystom – komentuje Marcin Pałach….
Cały artykuł: Wiadomości Turystyczne, nr 4 (418), 16-28 lutego 2019 r., str. 9, www.wiadomosciturystyczne.pl