Jak załatwiać urzędowe sprawy?
Rząd rozluźnia restrykcje związane z epidemią koronawirusa. Pewne zmiany następują również w przypadku możliwości załatwiania spraw urzędowych w jednostkach samorządu terytorialnego. Poniżej zasady obowiązujące w Urzędzie Miasta Tarnowa. Podkreślamy, iż wizyty w urzędzie, które nie są teraz konieczne, należy odłożyć na później.
W rządowym rozporządzeniu wprowadzono pojęcie „zadania niezbędne”, czyli związane z: rejestracją stanu cywilnego; ewidencją ludności i dowodami osobistymi; pomocą społeczną; świadczeniem usług komunalnych; działaniem urzędów pracy, w tym w przedmiocie wsparcia przedsiębiorców w związku z epidemią wywołaną zakażeniami wirusem SARS-CoV-2; wydawaniem praw jazdy, dowodów rejestracyjnych i innych dokumentów komunikacyjnych; decyzjami architektoniczno-budowlanymi i innymi, związanymi z inwestycjami, np. dotyczącymi ochrony środowiska.
W Urzędzie Miasta Tarnowa sprawy te były i są załatwianie na bieżąco w miarę potrzeb tarnowian, przypominamy tylko pokrótce obowiązujące zasady.
więcej na: https://tarnow.pl/Dla-mieszkancow/Aktualnosci/Miasto/Jak-zalatwiac-urzedowe-sprawy