Tarnów – miasto od 1330 roku promuje się w kraju i w Europie

18 marca 2010 , Tagi: Timi.pl

Wszystko po to aby wzmocnić markę „Tarnów” i jeszcze więcej turystów zachęcić do poznawania najcieplejszego miejsca w Polsce – „Perły Renesansu”. Mocny nacisk stawiany jest na okrągłą rocznicę 680 lecie miasta. Oprócz materiałów promocyjno – informacyjnych i gadżetów zwiedzający mogą poczuć „tarnowski smak” poprzez degustacje produktów z tarniny czy ekologicznych produktów z gospodarstw agroturystycznych z okolicy. Każdy może spróbować swoich sił w konkursach wiedzy o mieście. Na szczęśliwców czekają ciekawe nagrody w tym weekendy w Tarnowie.
Za nami już targi w Mediolanie, Wiedniu i Wrocławiu. Tegoroczna prezentacja miasta i regionu cieszy sie ogromnym powodzeniem. Jednorazowo, w konkursach z nagrodami bierze udział kilkaset osób. W połowie marca Tarnów promować się będzie na największej imprezie tego typu na świecie – w Berlinie.

W tym roku Tarnów promowany jest na wyjątkowej liczbie imprez targowych: 6 zagranicznych i 7 krajowych. Możliwe jest to dzięki wsparciu finansowemu z zewnątrz. Zagraniczna promocja targowa odbywa sie wspólnie z urzędem miasta Krakowa oraz Małopolską Organizacją Turystyczną przy dofinansowaniu ze strony Polskiej Organizacji Turystycznej (np. targi w Berlinie w całości pokrywa POT). Krajowe prezentacje natomiast, to wspólna inicjatywa miasta Tarnowa i Powiatu Tarnowskiego przy dofinansowaniu ze środków z Województwa Małopolskiego.

 

TIMI.pl, 25.02.2010, http://www.timi.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=730&Itemid=1

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej