Promocyjne plany Tarnowa

31 marca 2011 , Tagi: tarnowskie.info

Walory turystyczne Tarnowa i regionu promowane będą w tym roku podczas targów turystycznych w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Gdańsku, Katowicach, a także za granicą – w Berlinie, Budapeszcie, Londynie, Wiedniu, Paryżu i Mediolanie. Możliwość udziału Tarnowskiego Centrum Informacji w wielu wydarzeniach, to efekt współpracy TCI z Małopolską Organizacją Turystyczną, miastem Kraków oraz Starostwem Powiatowym w Tarnowie i Lokalną Grupą Działania „Dunajec – Biała”.

Dzięki dofinansowaniu z MRPO Tarnów, jako członek MOT, nie ponosi kosztów opłat za zagraniczną powierzchnię wystawienniczą.

Degustacje i konkursy to największy magnes na odwiedzających targi. Dlatego podczas wszystkich imprez targowych TCI zapewnia przekąskę i napitek, które poprzez swoją wyjątkowość tworzyć mają dodatkowe skojarzenia z regionem. W całej historii wyjazdów targowych TCI proponowało już miód pitny z podtarnowskich pasiek, Tarninówkę – zarówno herbatkę, jak i nalewkę oraz tarnowskie wyroby piekarnicze – chleb z bakaliami, a ostatnio precelki.

Do tradycyjnych działań marketingowych należy także konkurs, w którym główną nagrodą jest weekendowy pobyt w Tarnowie.

Podstawowym „wyposażeniem” stoiska są jednak materiały informacyjne – foldery, ulotki, mapki. Poza standardowymi, na każdy z zagranicznych rynków TCI stara się przygotować materiały uwzględniające ich specyfikę oraz oczekiwania, w języku narodowym.

Tarnów ze swoją ofertą turystyczną dociera również, za pośrednictwem Małopolskiej Organizacji Turystycznej, na targi, w których nie biorą udziału przedstawiciele miasta. Dzięki temu tarnowskie materiały promocyjne obecne będą na targach w: Oslo, Utrechcie, Madrycie, Bratysławie, Brnie, Brukseli, Goeteborgu, Moskwie, Barcelonie oraz Kijowie.

 

Tarnowskie Info, 29-03-2011,
http://www.tarnowskieinfo.pl/index.php?tbl=trif_turystyka&id_trif=128

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej