Patriotyzm i innowacje
Pokazujemy nasze miasto, jako Pierwsze Niepodległe. Zainicjowaliśmy też docenioną i cieszącą się coraz większym zainteresowaniem akcję patriotyczną Flaga na Samochód. Rokrocznie rozdajemy po kilkanaście tysięcy flag zarówno z okazji Święta Niepodległości jak i majowego Dnia Flagi.
Kolejne nagrody zbiera Tarnowskie Centrum Informacji za innowacyjną i skuteczną promocję miasta. Podczas poznańskich targów Tour Salon TCI zajęło I miejsce i tym samym okazało się najlepszym punktem informacji turystycznej w Polsce już po raz trzeci (wcześniej: 2008 i 2010). Dla podniesienia atrakcyjności turystycznej Tarnowa oraz ułatwiając życie turystom, wydaliśmy nowoczesny przewodnik po mieście oparty o technologię lokalizacji satelitarnej. uruchomiliśmy także nowe witryny internetowe w języku węgierskim i ukraińskim.
Włączyliśmy się do zintegrowanego i nowoczesnego Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej. To projekt współfinansowany z UE w ramach MRPO. Koszt – 320 tysięcy złotych. Budujemy wizerunek, współpracując z dziennikarzami. Dzięki temu jesteśmy obecni w mediach ogólnopolskich zarówno na poziomie informacyjnym, jak i z naszymi przedsięwzięciami: Gra w Miasta w TVP Polonia, piąty sezon w TVP Kraków z cyklem W Ciepłym Mieście, Listopadowa Noc Kabaretowa, Pogoda Wyjazdowa w TVN Meteo i TVN 24.
Tarnów 2012.