Promocja turystyczna Tarnowa 2013
Mediolan, Berlin, Goeteborg i Wiedeń, a w kraju Katowice, Warszawa, Gdańsk i Łódź – to miasta, w których tej wiosny promowany będzie Tarnów wraz z ziemią tarnowską. Wszystko po to aby wzmocnić markę „Tarnów” i jeszcze więcej turystów zachęcić do poznawania polskiego bieguna ciepła.
Oprócz materiałów promocyjno-informacyjnych i gadżetów zwiedzający mogą poczuć „tarnowski smak” poprzez degustacje produktów z tarniny czy ekologicznych produktów z okolicznych gospodarstw agroturystycznych. Każdy może spróbować swoich sił w konkursach wiedzy o mieście. Na szczęśliwców czekają ciekawe nagrody, w tym weekendy w Tarnowie.
Za nami już targi w Mediolanie i Wiedniu. Tegoroczna prezentacja miasta i regionu cieszy się ogromnym powodzeniem. Jednorazowo, w konkursach z nagrodami bierze udział kilkaset osób. Na początku marca Tarnów promować się będzie na największej imprezie tego typu na świecie – na targach w Berlinie.
Promocja Tarnowa na rynkach zagranicznych możliwa jest dzięki finansowemu wsparciu z zewnątrz. Zagraniczna promocja targowa odbywa się wspólnie z urzędem miasta Krakowa oraz Małopolską Organizacją Turystyczną przy dofinansowaniu ze strony Polskiej Organizacji Turystycznej (np. targi w Berlinie w całości pokrywa POT) oraz ze środków MRPO. Krajowe prezentacje natomiast, to wspólna inicjatywa miasta Tarnowa i Powiatu Tarnowskiego przy dofinansowaniu ze środków z Województwa Małopolskiego.
Więcej informacji:
http://www.glos24.pl/wiadomosci/27865-promocja-turystyczna-tarnowa-2013
RCIT-062-22/13