Tarnowska lekcja wzorowej promocji

11 września 2014 , Tagi: amos.waw.pl

Od ponad trzech lat w swych działaniach ma ta placówka dobrego partnera – Tarnowską Organizację Turystyczną, skupiającą kilka firm turystycznych, kilkunastu działaczy oraz władze Tarnowa i dwóch powiatów: tarnowskiego i brzeskiego. Dzięki niej podjęto wiele inicjatyw promocyjnych, dla realizacji których pozyskano z różnych źródeł wsparcie finansowe. I tak np. stworzone zostały internetowe aplikacje prezentujące opisy stu atrakcji turystycznych tej części województwa małopolskiego, w tym 46 miejsc zaliczonych do Szlaku Architektury Drewnianej na trasie „Tarnów i okolice”. Opracowano również turystyczną mapę regionu tarnowskiego wraz z planem Tarnowa. Już po raz trzeci we wrześniu zorganizowany zostanie Festiwal „Wielkie Tarnowskie Dionizje”.

 

Jednocześnie prezentowano region na wielu targach turystycznych. Tylko w tym roku Tarnów uczestniczył w takich imprezach w Katowicach, Warszawie, Łodzi, Wiedniu, Lyonie, Mediolanie, a także w największych targach świata – ITB w Berlinie, gdzie przyciągał tysiące osób wielojęzycznymi folderami, konkursem z weekendowym pobytem w nagrodę, tarninowymi koralami i słynną… tarninówką.

 

Więcej: Wciąż wędrujemy – Gazeta Krajoznawców Polskich nr 6/2014 w artykule „To warto wiedzieć”, str. 4

Wciąż wędrujemy – Gazeta Krajoznawców Polskich, www.amos.waw.pl

RCIT.062-234/14

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej