Turystyczna promocja Tarnowa

18 marca 2015 , Tagi: Temi

Tarnów kusił „ciepłem”, tarninówką oraz tarninowymi koralami. Dla zwiedzających przygotowano niemieckojęzyczne foldery, mapki i ulotki. Dużym zainteresowaniem cieszył się konkurs, w którym do wygrania był weekendowy pobyt w Tarnowie. Ponadto na stoisku było można zabrać okolicznościową kartkę pocztową, z ręcznie malowanymi na miejscu motywami Małopolski w tym tarnowskim ratuszem i kataryniarzem z Burku.

Zainteresowanie wśród potencjalnych zmotoryzowanych turystów wzbudzała informacja o szybkim dojeździe do Tarnowa autostradą A4. Podobnie jak w latach ubiegłych mnóstwo pytań dotyczyło turystyki camperowej. – tarnowski camping „Pod jabłoniami” od lat jest jednym z najlepszych w kraju a jego położenie prawie w centrum miasta jest nie do przecenienia.

Imponująco wygląda statystyka berlińskich targów, które są jedną z największych tego typu prezentacji turystycznych na świecie. W tegorocznej edycji targów udział wzięło 10 096 wystawców ze 186 krajów. Organizatorzy zarejestrowali blisko 175 000 zwiedzających, z czego ok. 43 proc. pochodziło z zagranicy. Akredytowanych było ponad 5 tysięcy dziennikarzy z 75 krajów i około 350 blogerów z 29 państw. Ponadto targi odwiedziło 100 ministrów turystyki, ambasadorów i sekretarzy stanu z całego świata.

W tym roku Tarnów promował się już swoje walory turystyczne w Wiedniu i Mediolanie. Szacuje się, że rocznie do Tarnowa przyjeżdża ok. pół miliona osób w tym 70 tysięcy z zagranicy. Najwięcej obcokrajowców jest z Niemiec.

Temi, nr 11 (1805), 18-03-2015, www.temi.pl

RCIT.421-39/15 

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej