Tarnowska Organizacja Turystyczna z dotacją na promocję enoturystyki

17 maja 2017 , Tagi: tur-info.pl

Ministerstwo Sportu i Turystyki przeznaczyło 255 tys. zł na projekt „Opracowanie strategii turystyki winiarskiej jako nowej marki turystycznej Pogórza”. W ramach projektu zaplanowano szereg innowacyjnych kroków związanych z sieciowaniem marek terytorialnych w oparciu o działające winnice i ich ofertę turystyczną. 
Projekt zakłada opracowanie strategii dla nowej marki turystycznej Pogórza. Koncepcja kładzie nacisk na promocje związaną z rozwojem enoturystyki na terenie Pogórza, organizując: 

  • Międzynarodowy Festiwal Wina TuchoViniFest (Tuchów-pierwszy weekend sierpnia) 
  • Kiermasze winiarskie w ramach wystawy producentów wina i winorośli 
    (Pleśna, Ciężkowice w wakacje) 
  • Pleśnieński Bachus (Pleśna-połowa lipca) 
  • Dionizje w Tarnowie i regionie Pogórza (Tarnów i gminy ościenne w listopadzie) 
  • Niedziele z winiarzami – cykl działań promocyjno – edukacyjnych przy Skamieniałym Mieście w Ciężkowicach (od czerwca do września) 
  • Sesja wykładowo-dyskusyjna (przykładowe tematy: Rola winiarskich produktów lokalnych w budowaniu wizerunku, Enoturystyka, Dobre praktyki. 
    (Ciężkowice) 
  • Spotkania z winem w regionach południowej Polski (Tarnów, Wrocław, 
    Rzeszów, Kielce, Rzuchowa) 
  • szereg działań promocyjnych, m.in.: (spot reklamowy, konkurs na pamiątkę z regionu, publikacje i materiały drukowane, social media terytorialnych w oparciu o działające winnice i ich ofertę turystyczną.

Parterami TOT w projekcie, oprócz lokalnych winiarzy, są gminy i miasta: Tarnów, Pleśna, Ciężkowice i Tuchów. Najbliższe spotkanie z winem już w sobotę 20 maja w Rzuchowej, znajdującej się 9 km od centrum Tarnowa, w miejscowym Centrum Produktu Lokalnego.

http://www.tur-info.pl/a/52943,,enoturystyka-tarnowska-organizacja.html?utm  17.05.2017

 

RCIT. 421-90/17

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej