Zagraniczni turyści – blogerzy chwalą uroki Tarnowa i robią miastu bardzo dobrą reklamę
Osób prowadzących w Internecie blogi turystyczne, które w ramach swoich podróży decydują się odwiedzić Tarnów, cały czas przybywa. Co ciekawe, coraz większą grupę blogerów stanowią turyści z zagranicy. Na swoich stronach internetowych lub kanałach YouTube dzielą się z innymi internautami spostrzeżeniami na temat wizyty w naszym mieście. Jak się okazuje, mamy się czym pochwalić…
…Jedną z największych reklam Tarnowowi zagwarantowali Felicia i Wesley. Kanadyjska para od kilku lat prowadzi w sieci bardzo popularny serwis featherandthewind.com, na którym opisują swoje podróże. Ich relację wideo na YouTube z listopadowej wizyty w Tarnowie zobaczyło już 23 tys. internautów. – Po kilku dniach spędzonych w Krakowie szukaliśmy nowego miasta do zwiedzania, które leżałoby na uboczu i nie było pierwszym wyborem zagranicznych turystów. Tarnów polecili nam nasi widzowie na YouTube, którzy przede wszystkim zachwalali bardzo urokliwy rynek – mówi Wesley. – W Tarnowie spędziliśmy dwa cudowne dni. Byliśmy zachwyceni „Cafe Tramwajem” – do tej pory jedyną taką kawiarnię tramwajową widzieliśmy we Lwowie. Miasto jest idealne do poruszania się pieszo. Chcąc zobaczyć wszystkie miejsca, które nas interesowały, nie musieliśmy korzystać z komunikacji miejskiej. Nasza podróż odbywała się poza sezonem, więc wydawało nam się, że całe miasto mamy wyłącznie dla siebie. Na pewno możemy polecić również serwowane u was posiłki, szczególnie te, którymi zajadaliśmy się w barze mlecznym „Łasuch”. Dodatkowo tarnowianie są niezwykle przyjaźni i gościnni, o czym mogliśmy się przekonać, korzystając z pomocy pań pracujących w Centrum Informacji Turystycznej...
Więcej: Temi nr 3 (1953), 17.01.2018, str. 12, www.temi.pl
RCIT.421-23/18