Tarnowska Karta Turystyczna

10 lipca 2018 , Tagi: rynek-turystyczny.pl

Stowarzyszenie GRUPA ODROLNIKA wraz z Tarnowską Organizacją Turystyczną i Tarnowskim Centrum Informacji prowadzi innowacyjny i pilotażowy projekt pn. „Tarnowska Karta Turystyczna”.  Projekt ten został przewidziany w wersji testowej na 2018 rok. W przypadku powodzenia przedsięwzięcia, planuje się rozbudowę oferty Tarnowskiej Karty Turystycznej (TKT) i poszerzenie ilości obiektów zaangażowanych w realizację projektu, z obecnych ponad 30 do blisko 100 w 2019 roku. Założeniem TKT jest ściągnięcie w region tarnowski turystów, zaproponowanie im, ale również mieszkańcom miasta i regionu, bogatej oferty atrakcji turystycznych Subregionu Tarnowskiego. Ponadto istotnym aspektem jest zawiązanie trwałej współpracy podmiotów z branży turystycznej, kulturalnej i czasu wolnego w celu wzajemnej promocji swoich usług oraz promocji turystycznej obszaru. TKT będzie działała, jako narzędzie promocyjne Tarnowa i regionu tarnowskiego  oraz pozwoli na zwiedzanie Tarnowa i regionu taniej, łatwiej i przyjemniej. (Uwzględniając koszty biletów wstępu przy zwiedzaniu wszystkich miejsc objętych TKT, zakupu posiłków, noclegów itp., jej posiadanie przyniesie oszczędności na poziomie ok. 20 – 40 proc. kosztów.)    Partnerami projektu są podmioty działające na terenie Subregionu Tarnowskiego w segmencie usług turystycznych, kulturalnych i rozrywkowych. Karta upoważnia do rabatów u wszystkich partnerów projektu, a jej załącznik stanowi przewodnik po miejscach nią objętych. Dla pierwszych 1000 użytkowników Karta wraz z przewodnikiem będzie wydawana bezpłatnie w Tarnowskim Centrum Informacji (Rynek 7, 33-100 Tarnów) i ważna 48 godzin od aktywacji.

Więcej na:https://rynek-turystyczny.pl/artykul/32856/tarnowska-karta-turystyczna#

RCIT.421-152/18

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej