Nowy sposób na promocję regionu – Turysta zaoszczędzi dzięki karcie
W tym roku planuje się realizację programu w wersji testowej. Na początku realizacji turyści wyposażeni w kartę będą mogli skorzystać z usług około 30 obiektów – objętych akcją lokali gastronomicznych, noclegowych, sklepów, muzeów, placówek kultury – a w przyszłym roku ich liczba może się potroić. Głównym założeniem TKT jest promocja regionu tarnowskiego wśród gości z kraju i zagranicy, popularyzacja jego walorów, ale z karty będą mogli korzystać również miejscowi. Inicjatorzy TKT szacują, iż dzięki rabatom Udzielanym przez wybrane obiekty turysta będzie mógł zaoszczędzić 20-40 proc. Dotychczasowych kosztów. Do karty zostanie dołączony specjalny przewodnik, w którym znajdzie się wykaz partnerów projektu oraz informacje o wysokości zniżek. Dla pierwszych 1000 użytkowników karta wraz z przewodnikiem będzie dostępna za darmo.
Temi, nr 25 (1975) str. 7, 20-06-2018, www.temi.pl
RCIT.421-165/18