Zanim zainwestujesz w hotel, zastanów się „po co”
Czy istnieje idealna recepta na hotel, który przyniesie zysk? Nie, ale przystępując do inwestycji trzeba mieć większą wiedzę, niż się wielu wydaje.
Odwołanie w nazwie i wystroju oraz proponowanych atrakcjach do plemienia Galindów, które wieki temu miało żyć na tym terenie przełożyło się na sukces inwestycji. Właściciele Galindii, Maria i Cezary Kubaccy, potrafili stworzyć całkowicie oryginalny, inny niż wszystkie, produkt turystyczny łączący wypoczynek z możliwością terapii, leczących współczesne dolegliwości takie jak stres, uzależnienie od narkotyków, uzależnienie od alkoholu, czy depresje. – Bardzo ważne jest, aby zamiast mnożyć byty i stawiać kolejny hotel-spa, próbować stworzyć coś wyjątkowego, stosując emobranding – markę emocjonalną, czyli hotel z klimatem – podsumowuje Miklewski.
Więcej na:
http://www.rp.pl/artykul/1054095.html?p=2
Turystyka Rzeczpospolita
3.10.2013