Co rok 2014 przyniesie branży hotelarskiej?

21 stycznia 2014 , Tagi: turinfo.pl

Początek roku jest okresem, kiedy większość z nas zastanawia się co przyniesie najbliższe 12 miesięcy. Jaki będzie ten rok dla branży hotelarskiej?

1. Hiper przyrosty urządzeń mobilnych
2. Narodziny Cyfrowego Turysty
3. Porządki w informacyjnym chaosie
4. Koniec ery pozycjonowania fraz – czas na zapytania internautów
5. Zwiększenie dynamiki cenowej we wszystkich typach hoteli
6. Początek końca parytetów cenowych
7. Zmiany w sposobach reklamowania hoteli – kampanie PPC z uwzględnieniem booking window
8. Obraz staje się najmocniejszym przekazem marketingowym
9. Multi-screening nowym wyzwaniem dla stron internetowych hoteli
10. Wyszukiwanie semantyczne
11. Inspiracja zamiast wyszukiwania
12. Wzrost znaczenia silnej marki hotelu. Budowanie marki własnej czy franczyza?
13. Zwiększa się liczba gości zagranicznych
14. Rozwój płatności online i mobile oraz spadek interchange
15. Cloud Computing na całego – integracja wszystkiego ze wszystkim

Więcej na: http://www.tur-info.pl/p/ak_id,39416,,przepowiednie,rok_2014,profitroom,technologia_chmurowa,wyszukiwanie_semantyczne.html#.Ut404CKDdMI.facebook

Tur Info, 21-01-2014, http://www.tur-info.pl/p/ak_id,39416,,przepowiednie,rok_2014,profitroom,technologia_chmurowa,wyszukiwanie_semantyczne.html#.Ut404CKDdMI

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej