Ekrany w witrynach przyciągną turystów
Co czwarta niemiecka agencja turystyczna ma monitor w oknie wystawowym. Wyświetla na nim nie tylko zachęcające zdjęcia i oferty wakacyjnych wyjazdów, lecz także reklamy partnerów
Jak pokazuje badanie przeprowadzone przez sieć agencyjną Derpart, już niemal 25 procent agentów prowadzących stacjonarne salony sprzedaży (około 2500 punktów), wyposażyło swoją witrynę w ekran, na którym prezentowane są oferty turystyczne. W wielu wypadkach monitor połączony jest bezpośrednio z systemem rezerwacyjnym. Portal touristik-aktuell.de, powołując się na analizę Derpartu, podkreśla, że w ten sposób niemieccy agenci realizują strategię digitalizacji, która w dzisiejszych czasach ma być jedną z gwarancji sukcesu.
Więcej na: http://www.rp.pl/artykul/706099,1173150-Ekrany-w-witrynach-przyciagna-turystow.html
Grażyna Szypuła, Rzeczpospolita, 21-01-2015, http://www.rp.pl/artykul/706099,1173150-Ekrany-w-witrynach-przyciagna-turystow.html