Tarnowska Organizacja Turystyczna o planach i dokonaniach
Rok 2023 obfitował w zadania publiczne, na które Tarnowska Organizacja Turystyczna pozyskała z różnych źródeł zewnętrznych blisko 550 tysięcy złotych. Ponadto dzięki temu, że enoTarnowskie posiada tytuł Polskiej Marki Turystycznej otrzymało promocję o szacunkowej wartości 600 tysięcy złotych, finansowaną przez Polską Organizację Turystyczną oraz Ministerstwo Sportu i Turystyki.
Dzięki tym pieniądzom udało się w zeszłym roku zrealizować kilka interesujących projektów: „Pleśnieński Bachus 2023 – przybliżenie dziedzictwa kulturowego i tradycji kulinarno-winiarskich Pogórza”, „Pasieki, miód w kuchni i tradycje kulinarne Powiatu Tarnowskiego”, „Smaki mojego domu – tradycje kulinarne powiatu tarnowskiego”, „Tarnów – gotowi na gości Igrzysk Europejskich”, „enoTarnowskie dla smakoszy!”, „enoTarnowskie! – Polska Marka Turystyczna – wzmocnienie turystycznej marki terytorialnej, budowa jej oferty i promocja w 2023 roku”, „EkoTurystyka w regionie tarnowskim” oraz „III Powiatowy Konkurs Recytatorski Poezji Tadeusza Nowaka”.
Plany na rok 2024 przewidują między innymi: rozwój i komercjalizację enoTarnowskiego, działania w sferze ekoturystyki/turystyki zrównoważonej, rozwój Szlaku Kulinarnego enoTarnowskie, Centrum Winiarstwa enoTARNOWSKIE – Park Kulinarny, klaster turystyczny oraz Tajemniczy Ogród – miejsce spotkań.
Więcej: Tarnowska Organizacja Turystyczna o planach i dokonaniach