Sztuczna inteligencja pomoże klientowi spisać wrażenia z pobytu w hotelu

11 maja 2023 , Tagi: sztuczna inteligencja

HolidayCheck stworzył asystenta opartego na sztucznej inteligencji, który ma pomagać użytkownikom serwisu pisać opinie o odwiedzonych hotelach. Dzięki temu korzystanie z serwisu ma być łatwiejsze i przyjemniejsze.

Serwis internetowy z noclegami i z opiniami turystów na temat hoteli, HolidayCheck, wykorzystuje potencjał, jaki daje sztuczna inteligencja, żeby ułatwić swoim użytkownikom tworzenie opinii o odwiedzanych przez nich hotelach.

 

Więcej na: https://turystyka.rp.pl/hotele/art38452211-sztuczna-inteligencja-pomoze-klientowi-spisac-wrazenia-z-pobytu-w-hotelu

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej