Wyjazdy pokolenia Z zaczynają się w internecie, ale kończą osobistym kontaktem

9 grudnia 2022 , Tagi: trendy turystyczne

Młodzi podróżnicy swoje turystyczne przygody rozpoczynają od przejrzenia, co o danym miejscu piszą inni w internecie. Największy wpływ mają na nich media społecznościowe, ale bardzo ważne są też opinie pozostawiane na portalach przez turystów, twierdzi SiteMinder.

Międzynarodowa firma badająca opinie społeczne, Kantar, przeprowadziła na zlecenie platformy sprzedaży miejsc hotelowych SiteMinder badanie 8 tysięcy podróżnych z 10 krajów: Australii, Chin, Francji, Niemiec, Indonezji, Włoch, Hiszpanii, Tajlandii, Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych, które miało ujawnić trendy kształtujące rynek turystyczny. Wzięli w nim udział turyści w różnym wieku, w sumie pięć różnych „pokoleń”. To, co szczególnie ciekawi, to wyniki dla grupy najmłodszych turystów, określanych jako pokolenie Z, czyli osób w wieku 18-25 lat, bo właśnie ta grupa wyjeżdża nieco inaczej niż ich rodzice i dziadkowie.

 

Więcej na: https://turystyka.rp.pl/nowe-trendy/art37571081-wyjazdy-pokolenia-z-zaczynaja-sie-w-internecie-ale-koncza-osobistym-kontaktem

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej